دورخیز جریان انحرافی برای200 کرسی مجلس -مجلس نهم:57

جریان انحرافی به دنبال گرفتن حداقل 200 کرسی مجلس است و در این راه از بذل و بخشش‌های مالی بسیار استفاده می‌کند. وجود چنین شرایطی نشان می‌دهد که عرصه رقابت در مجلس نهم عرصه‌ای بسیار پرچالش و سنگین است و اگر اصولگرایان نتوانند به مکانیزم وحدت دست یابند حتماً جریان فتنه و انحرافی مشکلات بسیاری را برای نظام به وجود می‌آورد

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: جریان انحرافی به دنبال گرفتن حداقل 200 کرسی مجلس است و در این راه از بذل و بخشش‌های مالی بسیار استفاده می‌کند.
 
پرویز سروری نماینده مردم تهران در مجلس به لزوم ارائه یک لیست واحد از سوی اصولگرایان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آرایش سیاسی کشور این موضوع بسیار روشن است که جریان فتنه به دنبال گرفتن کرسی‌های مختلف مجلس با تابلوهای متفاوت است و برای رسیدن به آن هزینه‌های بسیاری می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: جریان انحرافی نیز همین روند را به شکل دیگری انجام داده و به دنبال گرفتن حداقل 200 کرسی مجلس است و در این راه از بذل و بخشش‌های مالی بسیار استفاده می‌کند.


وی بر همین اساس یادآور شد: وجود چنین شرایطی نشان می‌دهد که عرصه رقابت در مجلس نهم عرصه‌ای بسیار پرچالش و سنگین است و اگر اصولگرایان نتوانند به مکانیزم وحدت دست یابند حتماً جریان فتنه و انحرافی مشکلات بسیاری را برای نظام به وجود می‌آورد.


سروری با تأکید بر اینکه جریان فتنه و جریان انحرافی به دنبال ایجاد تنش در مجلس است، افزود: این دو جریان مطالبات نظام سلطه را در کشور مدیریت می‌کنند.


قائم‌مقام جمعیت رهپویان ادامه داد: با توجه به تمهیداتی که در آرایش سیاسی کشور وجود دارد اصولگرایان چاره‌ای جز وحدت ندارند و باید با تمام ظرفیت در این مسیر گام بردارند؛ هر حرکتی که وحدت اصولگرایان را مخدوش کند کمک به جریان فتنه و جریان انحرافی است و این دو از آن سود می‌برند.


وی با بیان اینکه در وحدت همواره باید تنازل باشد و گروه‌هایی که می‌خواهند در ائتلاف وارد شوند اگر صد در صد مطالبات خود را داشته باشند وحدت روی نداده و موجب انشقاق بین آنها می‌شود، گفت: تمام گروه‌ها، شخصیت‌ها و نحله‌های اصولگرایی باید بپذیرند که درصدی از مطالبات خود را تنازل کنند تا در یک نقطه به اشتراک برسند چراکه آن نقطه آغاز وحدت و پیروزی در انتخابات است.


سروری در عین حال انتخابات نهمین دوره مجلس را انتخاباتی پرتلاطم و پرچالش دانست و افزود: مجموعه نیروهای اصولگرا باید تلاش کنند در فرآیند 8+7 حضور فعال داشته باشند و اگر نقطه نظر، ابهام یا پیشنهاداتی دارند خارج از این کمیته آن را مطرح نکنند چراکه موجب شکاف می‌شود.


قائم‌مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه اصولگرایان باید در داخل کمیته 8+7 مشکلات را بررسی و با همدلی و همگرایی آنها را حل کنند، خاطر‌نشان کرد: باید تلاش کنیم که زمینه‌ برای حضور حداکثری اصولگرایان در عرصه انتخابات فراهم شود.

منبع:  فارس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا